lunes, 13 de junio de 2011

Mónica Naranjo Diva

http://blocs.mesvilaweb.cat/node/view/id/199125

rockviu | Concerts | diumenge, 12 de juny de 2011 | 12:11h
Mónica Naranjo, L'Auditori (Barcelona), 11 de juny de 2011

rockviu | Conciertos | Domingo, 12 de junio de 2011 | 12:11 h
Mónica Naranjo, L'Auditori (Barcelona), 11 de junio de 2011






El que ha fet la figuerenca amb la seva carrera és digne d'aplaudiment. Va accedir a la fama mediàtica ràpidament i d'una manera fulgurant. Un cop assolint nom i prestigi però amb el temps ha sabut convertir-se en una artista de culte cremant tota mena d'etapes. I després de la fosca i sinistra ara li toca el torna a la diva decadent davant d'un públic al que ja no li cal convèncer ja que la seguiran cegament petit qui peti.

Lo que ha hecho la figuerense con su carrera es digno de aplauso. Accedió a la fama mediática rápidamente y de una manera fulgurante. Una vez logrando nombre y prestigio pero con el tiempo ha sabido convertirse en una artista de culto quemando todo tipo de etapas. Y después de la oscura y siniestra ahora le toca el vuelve a la diva decadente ante un público al que ya no necesita convencer ya que la seguirán ciegamente pequeño quien caiga.





I el que també ha aconseguit és que si abans dividia al públic entre els que l'estimaven i els que la odiaven, ara simplement te un sector fidel que l'idolatra mentre que la resta de la humanitat decideix ignorar-la. I això és molt bó.

Y lo que también ha conseguido es que si antes dividía al público entre los que la querían y los que la odiaban, ahora simplemente tiene un sector fiel que la idolatra mientras que el resto de la humanidad decide ignorarla. Y eso es muy bueno.





Versión para imprimir en formato PDF: IMPRIMIR


No hay comentarios:

Publicar un comentario