sábado, 9 de julio de 2011

Mónica Naranjo al Trui Teatre - RadioTelevisió de les Illes Ballears



Aquest dissabte una de les veus més destacades del panorama nacional arriba al Trui Teatre per oferir al públic mallorquí el seu darrer espectacle.

Madame Noir és el treball més íntim i personal de Mónica Naranjo; brota del cor de l’artista per seduir l’ànima de qui ho sent. La seva espectacular veu ens traslladarà als anys més glamurosos i daurats del cinema negre. Un tribut a les fascinants i seductores dives que han fet somiar diverses generacions.

El públic podrà viure aquest íntim espectacle com si es trobés dins del rodatge d’una pel·lícula de cinema negre, amb les peculiaritats pròpies d’un backstage on normalment no sol tenir accés, sentint la seva artista més pròxima que mai i gaudint amb l’espectacle com si formàssin part del mateix guió.

Acompanyada de Pepe Herrero al piano, Mónica Naranjo destapa en aquesta última producció tot un món de sensualitat que hipnotitza sobre l’escenari. La poderosa màgia de la seva veu i una elegant i íntima posada en escena prometen ser els ingredients principals d’una Mónica Naranjo espectacular.

CASTELLANO





Este sábado una de las voces más destacadas del panorama nacional llega al Trui Teatro para ofrecer al público mallorquín su último espectáculo.

Madame Noir es el trabajo más íntimo y personal de Mónica Naranjo; brota del corazón del artista para seducir el alma de quien lo siente. Su espectacular voz nos trasladará a los años más glamurosos y dorados del cine negro. Un tributo a las fascinantes y seductoras divas que han hecho soñar a varias generaciones.

El público podrá vivir este íntimo espectáculo como si se encontrara dentro del rodaje de una película de cine negro, con las peculiaridades propias de un backstage donde normalmente no suele tener acceso, sintiendo su artista más cercana que nunca y disfrutando con el espectáculo como si formasen parte del mismo guión.

Acompañada de Pepe Herrero al piano, Mónica Naranjo destapa en esta última producción todo un mundo de sensualidad que hipnotiza sobre el escenario. La poderosa magia de su voz y una elegante e íntima puesta en escena prometen ser los ingredientes principales de una Mónica Naranjo espectacular.

No hay comentarios:

Publicar un comentario